Thursday, July 20, 2006

Vilken dag!

Idag har jag varit hos veterinären och blivit röntgad. Först låg jag på sidan, och sen på rygg. Det var obehagligt, men jag skötte mig fint. Jag hade som väntat ingenting i min mage. Nästa vecka ska de göra ultraljud.
Då kunde man tro att det var nog med strapatser för en dag kanske, men nej! Nu ikväll skulle matte ut och åka med mig i cykelkorg!!! Det var läskigt! Men jag satt fint och stilla. När jag kom in var jag tvungen att hetsäta, så mycket sinnesrörelse hade det blivit.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lyckis Oskar som får åka cykel som rullar - min mattes cykel står still när hon cyklar. Och inomhus!
Jag och min matte tycker att Du är mycket duktig hos veterinären! Själv älskar jag att gå dit. Förra veckan hade jag en träff där, men jag blev så konstigt trött och måste ha somnat till. När jag vaknade låg jag bakom galler men hade min lilla kudde och rosa gosedjuret hos mig. Och snart kom matte och jag lämnade kliniken på
egna stadiga ben. Det är faktiskt en mycket spännande och doftrik värld därinne och alla är jättetrevliga.

9:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Typiskt att det inte visade något! Fick du ont efter tuggbenet?

9:19 AM  
Blogger Hanna said...

Thisbe: ja, visst är det spännande hos veterinären! En gång hittade jag BLOD som jag slickade i mig.
Nixon: jag fick inte ont i magen efter tuggbenet - så idag och i helgen ska jag få tugga lite längre så får vi se vad som händer!

1:24 PM  

Post a Comment

<< Home