Monday, July 10, 2006

Hälsorapport

Idag var vi och tog blodprov igen, denna gång för att göra en mer detaljerad analys av levervärdena som enligt förra blodprovet var förhöjda. Den här gången var det en jätteduktig djursjukskötare som tog blodprovet så jag var alldeles stilla och tyst och skrek inte ett dugg. Efteråt fick jag bandage och beröm, och sen kom min snälla veterinär och klämde mig på magen igen.
Igår var jag magsjuk också men på ett mer prosaiskt vis. Matte hävdar att det beror på den delikata gamla korven jag hittade i en buske på Djurgården. Jag har väldigt svårt att tänka mig det.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Men Oskar, snart får du komma tillbaka till dagis. Vemm ska annars fröken pussas med? Vi saknar juh dig. Jätte mysiga bider från din semester, du ser ut att leva som den prins du är. Hoppas du är friskt snart, att veterinärerna hittar vad som felar med dig.

Kramar från Dagisfröken och dom två håriga hoffarna

12:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åååh stackars dig Oskar. Gamle kattkompisen Oscar hälsar och nospussar.

9:15 PM  

Post a Comment

<< Home