Wednesday, July 05, 2006

Jag gillar NK

Idag var vi på NK, jag och matte. På NK är de snälla mot hundar. Det är en tradition inom överklassen. Jag försöker övertala matte om att jag ska få göra en önskebok som man kan göra på NK:s hemsida. Om man är medlem. Till exempel om man ska gifta sig eller fyller år. Hon säger att jag inte ska vara dum, men jag känner att jag hör hemma på NK. Det var väldigt varmt idag och det var skönt att svalka sig inne på NK.
Sen åkte vi till söder och köpte sushi på Akki Sushi. De var snälla och eftersom min tunga hängde ända ner i marken erbjöd de mig vatten som de hämtade i en fin lackerad träskål. Jag tittade lite på vattnet men föredrog att inte dricka något. Det hade ju varit en annan sak om det varit på NK. Där har de klass.

2 Comments:

Blogger Anton said...

jag förstår precis vad du menar oskar. jag känner likadant. bäst gillar jag när jag får köpt vatten. fast utan kolsyra.

4:57 PM  
Blogger Hanna said...

Köpt vatten är det bästa. Då vet man att det inte är smutsigt. Jag tycker om rena saker. Som kaninbajs.

7:51 PM  

Post a Comment

<< Home