Thursday, June 22, 2006

En dag på kontoret

Åh, det är få saker som är så himla roliga som att vara med på kontoret! Tråkigt nog får jag egentligen inte det. Konstigt, för alla blir så glada när jag är där. Jag leker med den gredelina kaninen och springer lite, och sover lite. C låter mig gå omkring på hennes skrivbord. Så får jag hjälpa till att redigera Vovve också. Och jag fick ett tuggchips! Äntligen! För veterinären har sagt att jag kan börja äta andra saker igen nu, eftersom det tydligen inte var maten mitt magont berodde på. På tisdag ska vi till veterinären och röntga mig och ta blodprov. Det som är bra är att även om jag kan bli sjuk och få ont i magen, så är jag väldigt frisk och glad när jag är frisk. Jag är liksom inte småsjuk och trött hela tiden, som jag var för några veckor sen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home