Thursday, June 15, 2006

En konstgjord värld



Idag fick jag ett vinylben av matte eftersom jag inte får ha vanliga tuggben (fast de är faktiskt också konstgjorda, tröstar matte mig med. Inga djur har nämligen benknotor av oxhud).
Vinylbenet var jättekul. Det luktade vanilj, vilket inte känns helt manligt, men det är okej. Man kunde bita i det och kasta det omkring sig. På dagis har jag varit pigg och glad, jag är inte sjuk längre nu, det märks! Och jag tycker så mycket om Nixon, berättar fröknarna. En sak jag speciellt gillar med Nixon är att bredvid honom ser jag så himla stor och krampig ut. Han är så liten och så söt.

3 Comments:

Blogger Anton said...

orättvist. jag vill också gå på ert dagis.

7:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

meta: Det är toppen där! Men det blir nog för långt för dig att åka, och du har ju så fint på din husses jobb också. Matte hade velat ha mig på jobbet, men det gick inte p g a allergi.

1:46 AM  
Blogger Hanna said...

Allergi suger. Jag tror att allergi är ett svepskäl i de flesta fall. Jag älskar att vara på kontoret.

8:51 AM  

Post a Comment

<< Home