Friday, July 14, 2006

Släktträff

Jag har varit ute och rest igen. Tyvärr har jag varit sjuk igen, också, ordentligt maganfall och alla var oroliga och vi åkte nästan till Helsingborgs djursjukhus. Men sen mådde jag bättre och matte pratade med min veterinär Å och alla funderar och experter ska rådfrågas om vad det kan vara med mig.
Men i alla fall så har vi varit i Malmö och hälsat på en liten, liten bäbis som är mattes brorson. Jag fick slicka hans fötter och nosa på honom, men sedan blev jag nästan för ivrig så sen fick jag beundra honom på avstånd. Han var skör för han var inte ens en vecka gammal.
Sen var vi hos Pelle i Mellbystrand. Idag åkte vi tåg till Stockholm. Jag vrålade på en hund men då sprutade matte mig snabbt med vattenspruta. Då låg jag tyst och frustrerad en stund. Sen sov jag nästan hela vägen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home