Tuesday, May 30, 2006

Djurkliniken i Farsta centrum

var verkligen ett jättetrevligt ställe. Både matte och jag kände oss väldigt välkomna. Jag hittade en blodfläck på golvet, och träffade tre katter. Veterinären var snäll och klämde mig på magen. Sen har jag fått diagnosen känslig mage och gaskolik, och ett nytt foder från Hills som är för såna känsliga personer som jag. Dessutom har jag fått strikt förbud på allt annat i tre veckor framåt. Inga grisöron, inga leversnittar, inga små godisar, ingen tonfisk, och framför allt: INGA TUGGBEN. Jag vet inte riktigt om jag kommer att klara det, men jag ska göra mitt bästa. Imorgon ska matte och jag ta nya krönikebilder. Jag har inte bestämt vilket av mina nya halsband jag ska ha på mig - eller om jag helt enkelt ska vara naken. Jag är ju snyggast utan kläder.

4 Comments:

Blogger Anton said...

ett sånt här liknande finns på NK. Väldigt snyggt, det vill jag ha men husse är pank.

http://www.costco.com/Browse/Product.aspx?Prodid=11069804&whse=&topnav=&browse=

9:07 PM  
Blogger Hanna said...

Produkten var inte available! Vad synd. Man kan aldrig, aldrig få för många snygga halsband. Säg till din husse att han får lägga undan lite pengar så han har råd att klä upp dig!

3:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nooo! Inga tuggben! Låter som att du kommer att få ha det lite trist framöver, men det där Hills ska vara ganska gott har jag hört. Krya på dig!

12:02 PM  
Blogger Hanna said...

Jag har ett tuggben av typ Kong-material, från Wagwear. Det luktar kola och jag har tyckt att det var ganska mesigt. Men i brist på bättre har jag tagit det till nåder.

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home