Thursday, April 06, 2006

Veckans kurs

Idag var det kurs igen. Det var fortfarande ganska sörjigt i inhägnaden, men lite bättre än förra gången. Vi lärde oss stå, övade ligg och stanna kvar med störning, och gjorde en nej-övning som var nyttig. Jag var mönsterelev och förvånade till och med matte, och mig själv, med att förstå allting, lyssna uppmärksamt och göra rätt.
Matte fångade labradoren som kom lös och tänkte äta upp mig innan den hann kasta sig över mig. Jag antar att den var avundsjuk eftersom jag var så duktig. En del som går på min kurs är lite crazy.

1 Comments:

Blogger Hanna said...

Alltså, bara för att klargöra saker och ting: jag går inte kurs för Jeppe Stridh. Det skulle aldrig falla mig in, och inte matte heller. Matte och jag gillar den mjuka metoden, med belöning och positiv förstärkning.

7:11 PM  

Post a Comment

<< Home